sâmbătă, 13 iulie 2013

Informatii despre sezonul 2 :)

 Heii, am promis ca azi sa pun informatii despre Violetta 2. Uitati cateva:

~Violetta va fi cu Leon la inceputul sezonul 2 dar mai tarziu apare Diego.La un concert  Violetta il saruta pe Diego si de aici incep toate certurile. Apare si Lara de care Leon  se va indragosti nefiind impreuna cu Violetta. Leon si Lara vor fi impreuna pentru o vreme dar pana la sfarsitul sezonului Leon va fi dinou cu Violetta<3.
~Esmeralda,iubita lui German, tatal Violettei, este defapt un spion trimis de Jade ca sa ii desparta pe German si Angie in lipsa acesteia.
~Va aparea si Marco de care Francesca se va indragostii.
~Iar Maxi si Camila se vor saruta :)


  Acum cate va link-uri ale melodiilor din sezonul 2 :D

~ https://www.youtube.com/watch?v=yywIF0eZC1w Yo soy asi- Violetta si Diego,concertul cand se vor saruta :(
~ https://www.youtube.com/watch?v=kbAFfU6jJ6Q On beat<3 ador acesta melodii,vreau pareri :o3
~ https://www.youtube.com/watch?NR=1&feature=endscreen&v=6fgZQLrZMpY  Peligrosamente bellas Ludmilla si Naty,eu am ramas SOCATA cand am vazut-o pe Naty,voi?? :o
~ https://www.youtube.com/watch?v=v2QR2mnLh6Y Como quires Violetta <333333 Iubesc refrenul si rochia ei :o3 ,voi ce credeti de melodie? :)

Poze din sezonul 2<33:
 Fran<3

Ludmi^^

 Vio e asa draguta :)

 Mrr...Diego >:)

Angie :)

 Ea este Esmeralda, iubita lui German.

 Marco :o3

 

  Naty poza din "Peligrosamente bellas" am ramas complet socata ;)
 

 Pfff.. :((

  Lara si Leon... :(
 O poza cu lena :)

 Maxi + Cami=CAXI >:D<

 Lara... <3
Tinii :*

Tinii<3

Leon<3333

*Stiati ca in realitate Martina si Mercedes (Violetta si Ludmila) sunt cele mai bune prietene iar in film dusmane :))

 Diego :)

Avem fani ai Camilei? :o3

Awwwww...Diegoooo <333
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Va mai amintiti? :)))))
Ce-am mai raaas :)) voi?

 

Nu pre am postat despre Tomas pentru ca nu imi place dar uitati o poza si sezonul 1!! :( din episodul 74 se vor saruta VIDEO AICI! : https://www.youtube.com/watch?v=uUz-PkO-IJk
 
 
Cam atat pentru acum! :) Pe mai tarziu :*

 


5 comentarii:

  1. dar maxi si naity nu sa sa mai fie impreuna???

    RăspundețiȘtergere
  2. Am văzut ca s-ar putea sa fie si violetta 2

    RăspundețiȘtergere
  3. Adevarat va fi si Violetta doi doar ca nu imi place ca l-ati bagat pe Diego in loc de Tomas .

    RăspundețiȘtergere
  4. Bai....la final vio va fi cu leon, ludmi cu fede, cami cu brodway, fran cu diego, iar vio cu ludmi vor fi cele mai bune prietene si german se va casatori cu angie :))

    RăspundețiȘtergere